30 Kasım 2017 Perşembe

MERİH KENDİ ATMOSFERİNDEN ÇIKIP BENİM ÇİÇEKLER VE KADINLAR ATMOSFERİME MİSAFİRLİĞE GELMİŞ

                             http://merihinatmosferinde.blogspot.de/ Merih'in Atmosferinde blogunun yazarı sevgili pamuk kadın Merih çok sevdiği eski bir Şile bezi elbisesinin modelinden nefis bir pazen elbise dikmiş. Tığ oyalarıyla süslemiş, yetmemiş cebine de arkadaşı Ümmühan Karaman hanımefendinin tavsiyesiyle bir Frida figürü kondurmuş. Frida figürünü üstüme alınarak, aa Merih beni cebinde taşıyacak kadar çok seviyoorr, diyerekten havaya girdim. Malum en son kadınlar gününde Frida olmuştum ;))







Valla çok benziyor bence :))



                                       Merih emekli anaokulu öğretmeni, pamuk kalpli bir kadın. Gerek aldığı aile eğitimi, gerek kendi kişiliğinin güzelliği ve gerekse de yıllarca minik yüreklerle çalışmanın getirdikleri sebebiyle kalbi hala çocuk saflığı ve güzelliğinde. Haliyle bu dış görünümüne de yansıyor ve adeta bir oyuncak bebek gibi görünüyor. Buyrunuz,




haksız mıyım şimdi :))

Efendim elbisenin desenine, modeline, ayrıntılarına bayıldım ben.


İşte o eski Şile bezi elbise.


Emek ayrıntılarda gizli...


Pamuk kadın türlü kültürleri bir araya getirip bir sanat eseri çıkarmış ortaya.


Veee, Çapi'yi de unutmamış, kucağındaki melekle selam söylemiş oğluma. O sarmanın suratındaki sevgi dolu ifade çok şey anlatıyor.

Merih'im eline koluna sağlık, çok teşekkür ederim aramızda olduğun için.


NOT:Merih blogunda el çantası dikme etkinliği düzenledi, ilgilenenlere duyrulur..






23 yorum:

BirTatlıHuzur dedi ki...

Bayılıyorum emek emek ruhunu ortaya koyan kadınlarımıza. Hemen pazen bulmalıyım ben.

fatmauzmez.blog dedi ki...

çok şirin olmuş.Merih Hanım'ın ellerine sağlık...

Merih'in Atmosferinde dedi ki...

AAyyyyyyyy.....
Ben şimdi çok utandım...!
Bu kadar övgü beni şımartmaz inşallah.

Canımsın senin o Frida'nın güzelliğine on basar güzelliğini severim ben.
İyi ki tanıdım sizleri,iyi ki aranızdayım.
Bana sanal alemin en güzelliklerini yaşattınız.

Çok,çok ,çok teşekkür ederim.
Engin deniz gözlü-kardeşim SEVDAM benim...

Becerikli-yaratıcılıkla uğraşmaktan dedikodu bilmeyen güzel kadınlar hepinizi sevgi ile kucaklıyorum.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Çok mutluyum çok, bir becerikli hanım daha aramıza katıldı 😍

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

❤️

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Az bile yazdım, şımarmak şöyle dursun daha da alçak gönüllü olursun sen iltifat aldıkça. Canım benim çok sağol❤️

Terzi Begum dedi ki...

Firdasıyla, en ince ayrıntılarıyla gerçekten güzel bir kompozisyon olmuş!

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Değil mi,harika !!!

bücürükveben dedi ki...

Öncelikle bloğuna dönmene çok sevindiğimi söyleyeyim Sevda'cığım, özlemiştim. Taşınman, internet bağlatman, dil kursların bayağı özlettin kendini:) Hep derim insan zevkliyse, pazen bile onun ellerinde en pahalı kumaştan daha güzel, sevimli hale gelir. Fotoğraflar harika, Frida Sevda çok hoş:), kedili Merih de.
Hepinize sevgiler:)

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Çok sağol Müjem, hallettim ben de sorunu, tekrardan takip butonuna basınca yazıların düştü sayfama 😘😍

Handan dedi ki...

Merih'in tarzına bayılıyorum :)

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Aynen ❤️

ezgi dedi ki...

süper foto :)) Merih Hanım'ın da ellerine sağlık çok hoş olmuş

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Ama Frida çok tatlı olmamış mı 😍

Türkan dedi ki...

Bu ne güzel elbise böylee..
Tığ işi ile süslemeler helede cepteki Frida figürü ile pazeni resmen konuşturmuşsun Merih abla.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

❤️

Yurdagül Çelik dedi ki...

Merih ablayla telefonda konuşmuştuk bu elbiseyi.Yoğundum sonra unuttum ben :) Çok değerlidir ablamız çok :) Sen de ne güzel Frida olmuşsun öyle :) Sevsinler :)

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

😁😁😊😊😊

Ayselce örgüler dedi ki...

Aaa ben neler kaçırmışım inanmıyorum Merihimmm ne güzel elbise dikmişin valla buraları bombalamışın alkışlıyorum ayrıca instagramda beğenerek takip ettiğim Ümmühan hanım arkadaşın demek şaşırdım valla benden selam söylermisin her yaptığına hayarnım:)) canımıniçi arkadaşım güle güle sağlıcakla giy cicini.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

❤️

Merih'in Atmosferinde dedi ki...

AyselimMelekim ;
Sevdam bir geldi - Pir geldi valla,ona yetişmek için daha kaç fırın ekmek yenir bilemem,üstelik ben ekmek de binde bir yerim,demektir ki ona yetişene kadar ben nine olrum.

Teşekkür ederim,pazen dünyasında herkes arkadaş sayılır.
Ümmühan hanımı bende sadece modellerini incelediğimle tanırım,etkilendiğimi yazarken Sevda'ma o ayrıntı fikrin o kişiye ait olduğunu yazamazsak ayıp olur diye hatırlatım,sağolsun o da unutmadı.

Güzelliklerim sizin becerilerinizin yanında beni de idare edin artık.
Sizi seviyorum kumrularım.Öpüldünüz.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Aman estafurullah pamuğum, hepimiz kendimizce bir şeyler yapmaya çalışıyoruz. Benim gurur duyduğum tek şey sizlere pazeni, divitini sevdirmiş olmak, dolaplarınıza bu kutsal kumaşları sokabilmiş olmak. Kız valla bana göre kutsal bu kumaşlar çünkü atamızın nenemizin kumaşları, geleneğimiz bu kumaşlar. ay vallahi çok sağolun yav 😊😘😘

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Bu arada, inşallah bir gün Ümmühan hanımı da aramızda görürüz 😍