15 Nisan 2015 Çarşamba

ÜMRANİYE KUMAŞÇILAR ÇARŞISI ,YENİDEN :P

                         Evimin yakınlarına acilen büyük bir tuhafiye açılmalı.Bir fermuar almaya gidip,torbaları kumaşlarla doldurup geldim gene eve.Benim hiçbir suçum günahım yok ki,açık büfe olayı yaşadım yine.Begüüüm,o yeşil elbise dikilecek....



Bak Begüm bak,dikişzen sen de bak,




Gerçi benimki biraz koyu olacak ama varsın olsun



Bu Duck kumaşla da mutfak takımını kaplayacağım mesela nıhahahaaa beni durduramazsınız....



Bu pazeni Diktim Diktim Giydim,saygıdeğer örtmenim Nuray hanımcığıma ithaf ediyorum,seneye bir şey dikilir ki bundan....


Hehehee,bu su yollu kumaşla da vintage dikilir elbette...


Veee,siyah beyaz hiç sevmem lakiiin bu da sevilmez mi kaaarrdeşiiimmm???










13 yorum:

Mevlude Turk Topal dedi ki...

Bu doktoru burdan acil en yogun acile verin derhal, hastalardan basini kasiyamasin, kumas pazarlarina gidemesin, butun kumaslar bana kalsin muhhhahaaaaaaaaaa!!!!
Ayyy Erol Tas gibiyim valla, ama hakekettin be doktorum cilvelim, boyle de olmazki ama????

Nuray dedi ki...

Sevdacığım coşmuşsun yine,ve bu durum çok hoşuma gitti,sizin enerjiniz de beni mutlu ediyor ,ne güzel kumaşlar almışsın,pazeni de çok beğendim,dikmeyi planladığın elbiseyi de çok beğendim,açık büfe kumaşçı haaa,bana hiç denk gelmiyor ... kolaylıklar diliyorum..Sevgiler

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Ayol,beni tutsalar da taa Belçikalar dan buraya nasıl geleceksin de kumaş alacaksın kuzum.Ayrıcanaaa gelinliğimi dikerken acilde çalışıyordum ben,tutamazlar beni sana da nıhahahaaaa

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Bak ikinizi de Burhaniye'ye bekliyorum,yazlığa,pazarda bir kumaşçı keşfettim kaç yıldır oradayız daha geçenlerde eşya götürdüğümüzde farkettim.İşte geldiğinizde açık büfe kumaş manyağı yapacağım ikinizi de :)))

ByML dedi ki...

Du ben şu hengameyi bir atlatayım da sonra misilleme yaparım...
Çok değişik, hain planlarım var Nıhıahahahahhaa :D

Nuray dedi ki...

Kulağa çok hoş geliyor bu söylediklerin Dikiş kısss,harikaasın teşekkürler blog arkadaşım :)))

Mevlude Turk Topal dedi ki...

Bana cilgin demenizin sebebi budur belkide farkinda olmadan:) 2 ayda 4 sefer gelmis hatunum, kizdirmayin yarin cikar gelirim:))
Tutamazsam senide alir giderim muhaaahhhaaaaa:))

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Gelemeeez gelemeeezz,gel bak Üsküdar'daki sahafa götüreyim seni,aklını alayım,çılgın çılgını gözünden tanır Mevlüdeciğim

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Sen de ,hepiniz de harikasınız,ne var ayol,Bodrum Burhaniye arası nedir ki,hiç olmadı gelirsin iki ge

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Hay ben bu ipedin,gelirsin iki geceliğine,kumaşlarını alır dönersin

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Dur sen dur,şimdi ilişmiyorum sana,sınav bir geçsin,kulağından tuttuğum gibi Teknik sahafa gideceğiz,bana bak Ömer bey,sen benim kardeşime niye göstermiyorsun dergileri diye adamı çemlireceğiz

Terzi Begum dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel! Yeşil elbiseyi üstünüzde görmeye az kaldı sanırım :)

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Şu pamukluyu bitireyim de o zaman